Monday 27 June 2011

new diary... the journey begins....

aku...
aku x pernah menceritakan kisah hidupku kepada sesiapapun....
bagi aku... hidup adalah privacy...
tapi kali ini aku ingin berkongsi suka duka ku....
perjalanan diriku...sejak bergelar isteri..sehingga kini tetap utuh (insyaAllah) bergelar isteri...

berkongsi tidak bermakna aku ingin menghebahkan segala privacy milikku...
berkongsi...maksudku...aku ingin coretkan pengalamanku yang selama ini masih bergelar isteri...belum lagi bergelar ibu...belum pernah sekalipun aku merasa digelar ibu....


perit...
memang perit....namun jgn ingat aku mudah mengalah...
kekuatanku adalah Allah...tempat aku mengadu laraku...
tempat aku menenangkan perasaanku.....
tempatkan aku berlindung...berlindung dari segala yang datang mencabar aku untuk terus hidup...
hidup tanpa gelaran ibu...


namun...jauh disudut hati...
aku yakin...
Allah akan anugerahkan gelaran itu padaku...
anugerah yang aku tunggu selama ini...
anugerah Ilahi.....

No comments:

Post a Comment